Alweer in Costa Rrrica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu Alweer in Costa Rrrica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu

Alweer in Costa Rrrica

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

17 Juni 2009 | Costa Rica, San José

Hola,

Panama city is een best smerige stad, 1 dag gelopen in de stad en ik zat helemaal onder het stof:s
De dag na aankomst zijn kelly en ik met de bus naar het stadje Colon gegaan om naar het grootste gedeelte van het panamakanaalsluisding te gaan kijken. Tsja en toen was het idd gewoon een kanaal... *goh was ook niet te verwachten;) haha

We waren heen met de taxi gekomen terug wilden we met de bus, maar er gingen geen bussen dus spraken we een paar gasten aan die met de auto bleken te zijn (en uit Panama en Venezuela te komen).
Met hun zijn we naar een oud kasteel gegaan met een supervet uitzicht en daarna naar Isla Grande (een eiland wat echt heel gaaf was en afgelegen lag) lekker Calamaris gegeten en in de richting van Panamacity terug gehobbeld(en nee asvalt kennen ze hier niet).
We hadden op de terugweg al besloten om te gaan stappen met zn allen in Panama city (ofcourse in the place to be)(nou dat was nog chiquer dan waar ik ooit was geweest in NL... en heel duur:s)Maar ik heb een hele leuke avond gehad en die gast uit Panama was een oud bekende motorcrosser, dus die had ook echt 2 huizen(op zn 23ste... beetje bizar)

De volgende dag vertrokken in de richting van David... richting hostel the purple house (enja alles was paars... ALLES) echt bizar hoe ze aan die spullen is gekomen, maar wel heel VET haha. Daar aankomen na 4 uur van hobbelen over en door bergen met mijn hoofd tussen mijn benen de meerderheid van de tijd:S was het huis egt heel paars en hebben we lekker geslapen onder een paars dekentje.
Nog naar de hete bronnen geweest en vertrokken in de richting van Bocas del Toro.
Daar aangekomen in een ECHT backpackershostel na een busrit, taxirit en bootritje begon het gelukkig pas te regenen toen we aan hetr lopen waren richting strand (ofcourse) we hoefden iig niet mee te gaan zwemmen;) haha
We hebben daar een boottocht gemaakt om dolfijnen te zien (en ja egt gezien), te snorkelen en een beetje op het strand te liggen:) De dag erna zijn we gaan surfen (ik heb we 3 keer gestaan en ik ben als kreeft teruggekomen (dus 2 vliegen in 1 klap gevangen);)
's avonds weer dezelfde mensen als overal tegengekomen, want iedereen rijst dezelfde route...haha

Gisterochtend vertrokken in de richting van de grens van Costa Rrrica:) (wat overigens een soort gebouw is waar je gewoon naar moet zoeken en lopend oversteekt en een stempel krijgt).
En vanochtend uit het stadje Golfito vertrokken richting corcovado waar we op dit moment zijn en morgen gaan we het nacional parque bezoeken en lekker kamperen:) Het is nog steeds bloedheet en ik , ja IK ben een beetje bruin zelfs;) haha

We hebben nog hele gave dingen voor de boeg en dat zal ik jullie dan ook weer snel vertellen:D

Heel veel kusjes en LOVE vanuit hier van Kelly en van mij:D





  • 20 Juni 2009 - 17:34

    Sander:

    NICE!!!! aanrader om heen te gaan???

  • 20 Juni 2009 - 20:50

    Maarten:

    Eej Celientje, je vermaakt je prima volgens mij. Lekker de wereld verkennen Erg leuk om iedere keer weer jouw verhalen te lezen. Dus houd dat vol! Je maakt veel mensen wel erg jaloers hiermee (ik in ieder geval) ik kan dus ook niet wachten op de zomervakantie.

    Doegg

  • 20 Juni 2009 - 20:51

    Maarten:

    Eej Celientje, je vermaakt je prima volgens mij. Lekker de wereld verkennen Erg leuk om iedere keer weer jouw verhalen te lezen. Dus houd dat vol! Je maakt veel mensen wel erg jaloers hiermee (ik in ieder geval) ik kan dus ook niet wachten op de zomervakantie.

    Doegg

  • 24 Juni 2009 - 21:25

    Pieter:

    Celine,

    Ik, je oompje heeft het er mar druk mee met al die avonturistische nichten. Zo te lezen vermaak je je wel. Heel veel plezier en ik zal beloven om je af en toe te volgen

    Pieter

  • 25 Juni 2009 - 15:51

    Juliette:

    Reizen is met een korte ei schat!

    sorry!
    Bad Habit!

    Ik praat nu met je op msn, dus dit bericht hoeft niet heel lang !

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste stapjes buiten Europa

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2009

En dan ben jij thuis

08 Augustus 2009

Sababa Egozim

31 Juli 2009

3 in 1

16 Juli 2009

Hmmm

07 Juli 2009

Say hello to Nicaragua
Celine

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 17649

Voorgaande reizen:

02 December 2013 - 23 Januari 2014

Indonesië 2013/2014

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Mijn eerste stapjes buiten Europa

Landen bezocht: