En nu zonder zijwieltjes - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu En nu zonder zijwieltjes - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu

En nu zonder zijwieltjes

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

09 Juni 2009 | Panama, Panama-stad

Hola chicos,

Vrijdag de 5de aangekomen in Varadero, de eindbestemming van onze rondreis op Cuba en iedereen had ernaar uitgekeken en toen was het eidelijk zo ver:D...REGENDE HET DE HELE DAG haha. Dus wij dachten.. nou dan gaan we toch lekker zwemmen in het zwembad...GEEN WATER;) (dan geen water dan weer te veel poehpoeh)
Maargoed uiteraard zag iedereen de humor er wel van in en gingen we gewoon spelen in de regen en onweer kijken!!! (ja ik blijf gewoon nog een kindje:))

De volgende dag hadden we met zn allen een beachvolleybal toernooi georganiseerd en gingen we als afscheid lekker nog een potje volleyen...
Je raad het al, en ja hoor we waren 20 minuten bezig en het begon te regenen en te onweren HAHAHA... nou ik had het niet meer. Uiteindelijk was iedereen richting hotel gerend voordast het te erg werd en zijn we met een aantal door blijven volleyen in de stroomregen en dat was egt Thundervet met allerlei locals. ( die vonden ons eigenlijk gewoon zielig omdat we nog maar met zn tweeen stonden te ballen;)

Maar het hoogtepunt komt nog want die nacht heb ik denk ik van 24.00 - 08.00 elk uur een deel van mijn gal in de plee zien liggen ( op de eerste 2 keer na dan). En nee dit kwam niet door het volleyballen maar door het buffet want ik heb namelijk gezellig liggen/zitten kotsen/sproeien met nog 8 anderen! en dit kwam heel goed uit want we mochten de volgende in de bus zitten naar havana:s.
Dit hebben we overleefd en de nacht erop erg goed geslapen en dus voelde ik me de 8ste weer iets beter,

We hadden al van bijna iedereen afscheid genomen op de 7de of 8ste en op de 8ste waren we dan ook nog maar met 6 over. We besloten onze tijd te doden door lekker met z{n allen naar het strand buiten havana te gaan, om even bij de toeristen weg te zijn! Na de busrit (net op het randje) overleefd te hebben, hebben we ons de hele dag van 14.00- 21.00 uur vermaakt.
Maar het leukste komt nog:D (dit uiteraard sarcastisch bedoeld wat jullie niet kunnen weten , maar ik wel en ik heb geen id meer waar ik heen wilde).
Om 21.00 gingen we met zn allen even foto{s nemen van de ondergaande zon en Bram bleef bij de tassen en werd even afgeleid door een mooi meisje, waardoor hij niet op de tassen lette... en ja hoor --> MIJN FUCKING TAS WERD GEJAT! (met alles erin want het was onze vertrekdag)
Wij meteen erachteraan (we wisten allemaal niet dat we zo hard konden rennen;)) en tas teruggevonden in de bosjes met ALLES, DUS ALLES EN JA IK BEDOEL EGT ALLES erin:D:D:D LUCKY ME...

Rond 01.00 uur vanochtend richting vliegveld van havana vertrokken en daar overnacht (als ultieme backpackers) om 07.20 vlogen de laatste 4 en wij om 09.00 en dat was het laatste afscheid ( tot vanavond, want die vier komen naar ons hostel;))
Nu zitten we in Panama city, egt het tegenovergestelde van ALLE steden in Cuba en hebben we net bij de mac donalds gegeten. Vanavond rustig aan doen en morgen zien we wel weer:)

Ik hoop dat jullie weer op de hoogte zijn:)

LOVE YOU ALL, AND MISS YOU ALL AS WELL(L)

ps1. lucy thnx voor de inside info, kon ik wel even gebruiken (even iets anders).
ps2. Mam kun jij mijn telefoonbundel omzetten naar bel op reis en sms op reis?! THNX (vraag anders maar aan pap)



  • 11 Juni 2009 - 10:50

    Yannick En Pauline:

    hebben dit spannende verhaal met open mond gelezen, wauw! en hun reaktie was: komt ze nu weer snel terug! Dikke xx van ons vier

  • 11 Juni 2009 - 18:34

    Anouk:

    Lieve lobster:D

    Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken:D Was de laatste dagen echt stil in Cuba zonder jullie allemaal! Ben nu weer lekker bij t vriendje:p
    Hoop nog veel van jullie te horen/lezen, en ik blijf jullie lastigvallen met reacties!
    Geen Kel n knuffel (en n stomp met mn voet tegen dr hoofd:P (HAHA)) van me!

    Liefs, Anouk (Lobster #2)

  • 13 Juni 2009 - 15:07

    Juul:

    Hee Cé!
    Superchill dat je tas toch niet gejat is! Zou mij ook écht kunnen gebeuren ( zoals je weet worden altijd mijn spullen gejat).
    Ben erg benieuwd hoe je het gaat hebben nu je met nog n klein groepje doorgaat !
    Let op je spullen, je eten en je drankjes ( als het ineens heel erg zout smaakt zit er iets in dat GHB heet ;)).
    Ik heb nu tentamens dus ik ben THUNDERjaloers (;)) op jou!
    Zit zelfs niet gezellig te zijn in Amsterdam , maar ben even terug bij mijn ouders om goed te kunnen leren!Ja ik ben echt heel ijverig!
    Goed maakt jou natuurlijk allemaal geen fuck uit want jij kan daar lekker doen wat je wilt ! EN zo hoort het ook! Have fun!!!!
    Lots of Love & Kisses

    Juul

  • 14 Juni 2009 - 10:01

    Arno:

    Hi bella Chica,
    Wish i was there with you Wat een ervaringen en wat moet jij een indruk maken op de plaatselijke chicos. Niet alleen een onvergetelijke tijd voor jou maar ook voor de casanova's die met een gebroken hart achterblijven na je bliksembezoek. Ik weet in ieder geval dat de breuk in mijn hart maar tijdelijk is en dat deze vanaf 12 augustus weer gelijmd is. Hier alles goed, typisch Nederlands: na een dag zon gisteren vandaag weer in de natte shit.
    Ik geniet van je verhalen en kijk nu al uit naar de volgende.
    Te quiero mucho y espero no loperamidos para ti.
    Arno

  • 14 Juni 2009 - 11:26

    Canoë:

    hee lief zusje van me, ik mis je echt heel erg, beter dat je al je spullen nog hebt, ik wilde ze anders ook wel even nieuw komen brengen hoor:D hoop dat je het helemaal geweldig hebt en maak het anders maar geweldig. Xx hele dikke knuffel en een klein kusje van je allerliefste en enigste zusje(L)

  • 14 Juni 2009 - 12:05

    Maaike:

    heey lieverd!! wat heb jij mazzel gehad met je tas!! eerste echte vakantie ziekte ook weer overleeft lees ik ;) nog wat gehad aan je reispilltjes ;)

    echt leuk om alles te lezen! volgens mij hou je het nog wel even uit daar! Hier eigenlijk niet zoveel aan de hand. Nog steeds niet echt zomers weer. gister goed vandaag regen :S

    Maar het is nu wel zeker dat ik van de zomer in Leiden ga wonen :D dus dat is dan wel weer leuk!!!

    Meis geniet ervan!! LIEFS Maaike

  • 14 Juni 2009 - 12:12

    Maaike:

    ps. kan ik ook mailen naar je hotmail?

    (ene, zonder zijwieltjes, gaat volgens mij helemaal goed komen! )

  • 14 Juni 2009 - 16:37

    Mammie:

    Hallo liefje,
    gelukkig alles goed met je. Blijf wel goed op je zelf letten voor wat betreft spullen en wat je eet, het kan natuurlijk een keer minder gelukkig aflopen.
    Dit zijn de wijze woorden van je moedertje.
    Wij genieten met volle teugen van je verhalen. heel veel plezier met al je leuke ervaringen en take care. Ik houd van je, en mis je.
    xxx Jacqueline

  • 15 Juni 2009 - 09:42

    Nop En Yvonne:

    Ha Wijffie,

    Geweldig, al die verhalen die zo beeldend zijn geschreven. Misschien iets in de journalistiek gaan doen bij terugkomst? Of een leuke, spannend thiller schrijven?
    We vinden je echt een stoer wijf!sorry meisje.

    We blijven je volgen.
    hartegroet Nop en yvonne

  • 16 Juni 2009 - 15:57

    Lucy De Pussy:

    Chickie!

    Wat een supermooi verhaal weer! Ik had zo graag je hoofd willen zien toen je tas gejat werd, vooral omdat het kwam door die dude die afgeleid was door meisjes haha. Maar wat relaxt dat je alles terug hebt, wat debiel ook?! Hoezo deden ze het dan? Naja anyway, chill dat je alles terug hebt.
    Het klinkt zo leuk dansen in de regen, als het hier gaat regenen (wat het nu teveel doet) en het is lekker weer ( mag iets meer) dan gaan we buiten douchen haha!
    Spannend dat jullie nu verder gaan. Nu begint het echte reizen he! Supervet. Nou ik stuur je zo weer een mailtje.. dus ik kap het alvast af..
    Zoals je mammie en mama juul al gezegd heeft, pas op je eten en vooral drinken ook, en niet aan gekke varkens gaan likken ofzo :P

    Take care!
    En ik mis je nu toch echt hoor, ik wil dingen vertellen en van jou horen enzo!
    I love you. Liefs x Lucy

  • 16 Juni 2009 - 15:58

    Lucy De Pussy:

    Chickie!

    Wat een supermooi verhaal weer! Ik had zo graag je hoofd willen zien toen je tas gejat werd, vooral omdat het kwam door die dude die afgeleid was door meisjes haha. Maar wat relaxt dat je alles terug hebt, wat debiel ook?! Hoezo deden ze het dan? Naja anyway, chill dat je alles terug hebt.
    Het klinkt zo leuk dansen in de regen, als het hier gaat regenen (wat het nu teveel doet) en het is lekker weer ( mag iets meer) dan gaan we buiten douchen haha!
    Spannend dat jullie nu verder gaan. Nu begint het echte reizen he! Supervet. Nou ik stuur je zo weer een mailtje.. dus ik kap het alvast af..
    Zoals je mammie en mama juul al gezegd heeft, pas op je eten en vooral drinken ook, en niet aan gekke varkens gaan likken ofzo :P

    Take care!
    En ik mis je nu toch echt hoor, ik wil dingen vertellen en van jou horen enzo!
    I love you. Liefs x Lucy

  • 16 Juni 2009 - 15:59

    Lucy Dushi:

    Ps. Ik ga gewoon reizen alleen om ook zulke berichtjes te krijgen zeg, wat lief allemaaal! :D

  • 17 Juni 2009 - 00:31

    Celine:

    THNX voor alle leive berichtjes...
    IK MIS JULLIE ALLEMAAL (maar k kom heus niet terug:P)

    En ik wilde een bericht posten, maar het internet doet kut hier in COSTA RRRICA...
    Dus k laat snel weer wat van me horen:D

    dikke lebber kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Panama-stad

Mijn eerste stapjes buiten Europa

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2009

En dan ben jij thuis

08 Augustus 2009

Sababa Egozim

31 Juli 2009

3 in 1

16 Juli 2009

Hmmm

07 Juli 2009

Say hello to Nicaragua
Celine

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 17664

Voorgaande reizen:

02 December 2013 - 23 Januari 2014

Indonesië 2013/2014

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Mijn eerste stapjes buiten Europa

Landen bezocht: