Sababa Egozim - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu Sababa Egozim - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu

Sababa Egozim

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

08 Augustus 2009 | Mexico, Isla Mujeres

Tulum tja what can I say... parelwit strand, azulblauwe caribische zee, en niet te vergeten onze cabaña recht aan het strand:D. Opzich dus wel een plekje waar we het gemakkelijk 4 dagen uitgehouden hebben. Het enige wat we ook eigenlijk gedaan hebben is overdag op het strand gelegen en `s avonds gechilled in de bar.

Na 4 dagen toch maar vertrokken in de richting van Chersonissos (oh nee sorry.. Playa del Carmen). Daar aangekomen hadden we een super leuk hostel gevonden genaamd: Colores Mexicanos (het had alle kleuren van de regenboog, dus de naam snapte ik niet maar gewoon wel egt een heel gaaf hostel:))
Ook daar verrassend genoeg niks anders gedaan dan op het strand liggen overdag en eten. Oh grapje we zijn ook naar de Wallmart gegaan...hahaha
Na 2 dagen waren we het daar wel een beetje zat en zodoende zitten we nu dan ook al 3 dagen op Isla Mujeres waar ik dan ook weer niks anders doe dan op het stand liggen, eten en `s avonds chillen in de bar:D (ik heb ook me spaans geleerd hoor, maar dit is minderleuk om te vertellen;)) hahaha.

Morgen ga ik waarschijnlijk met walvishaaien zwemmen, wat egt de gaafste ervaring in je leven moet zijn:D...dikke kick morgen dus, want die dingen zijn dus ongeveer 20 meter lang...hmmm
Maar niet te missen dus!!!

Besos vanuit Isla Mujeres, waar we nog maar 1 dag hebben:s en we vliegen dus al over 2 dagen terug naar huis:S...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Isla Mujeres

Mijn eerste stapjes buiten Europa

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2009

En dan ben jij thuis

08 Augustus 2009

Sababa Egozim

31 Juli 2009

3 in 1

16 Juli 2009

Hmmm

07 Juli 2009

Say hello to Nicaragua
Celine

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 17661

Voorgaande reizen:

02 December 2013 - 23 Januari 2014

Indonesië 2013/2014

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Mijn eerste stapjes buiten Europa

Landen bezocht: