Begin rondreis - Reisverslag uit Havana, Cuba van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu Begin rondreis - Reisverslag uit Havana, Cuba van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu

Begin rondreis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

31 Mei 2009 | Cuba, Havana

Hola a todos,

Cuba is het land van kip, rijst met bonen salsa dansen en mango(twee betekenissen)!
Dat zijn dan ook de 3 dingen die ik de afgelopen 10 dagen alleen maar heb gegeten. Ik heb nu ongeveer 7 HELE KIPPEN NAAR BINNEN GEWERKT:s, daar moeten we maar niet over nadenken.
Ook is Cuba het land van lekkere mannen :D en het beste land voor vrouwen om heen te gaan als je te weinig zelfvertrouwen hebt. Als je een buitenlandse vrouw in Cuba bent, ben je gewoon voor hun ALTIJD een geil wijf...(een mango)

Ik heb btw het niveau intermediate gehaald voor me spaanse taalcursus en dat betekend dat ze in me geloven...YES (nu heb ik een sexy taal/stem;))

Na havana zijn we op weg gegaan naar Cienfuegos voor 1 dag en nu zijn we in Trinidad, voor ongeveer 3 dagen. Ik heb egt al enorm veel mooie natuur gezien en vette foto's gemaakt.
Gisteren hadden we een kort programma en hebben we met z'n allen de ultieme toeristen uitgehangen, omdat we NATUURLIJK(het zat er al aan te komen)allemaal als kreeften uit het zwembad/ strand kwamen en we allemaal niet eer konden lopen en/of slapen en/of sitten en/of liggen etc...
Gisteravond zijn we met z'n allen naar Casa de la trova(musica) in Trinidad gegaan en dat was egt heeel gaaf! Je werd elke 5 minuten ten dans gevraagd, dus als je net klaar was met uitpuffen kon je weer. (maarja dat betekende wel dat je moest gaan salsa dansen!!! en leg een Cubaan dan maar even uit dat je het niet kan...dat kennen ze dus niet, dus gooien ze je maar rond over de dansvloer en heb je zelf eigenlijk geen idee hoe je in de afgelopen 5 minuten van de ene kant van de dansvloer aan de andere kant bent gekomen:S:)) HAHAHA
Maar het is wel THUNDER(;)) grappig:D

Morgen gaan we naar een cubaans schooltje om onze spullen die we hebben meegenomen vanuit Nederland af te geven:)... ik heb er super veel zin in en ook ben ik dan van me twee tassen af:S (is toch wel een beetje zwaar)

Van de week gaan we de rest van de rondreis afmaken en gaan we nog hele gave dingen bezoeken! Ik heb er enorm veel zin in en ik hoop van jullie allemaal snel te horen:D

PETER: gefeliciteerd met je B-day
SONJA: gefeliciteerd met je B-day

muchos besos en Love u all(K)(L)

  • 01 Juni 2009 - 20:24

    Canoë En Kevin:

    hee lief zusje en hele hele lieve schoonzus,
    leuk even wat van je te horen(lezen) mis je wel hoor. 1 goed iets is dat je lekker veel schoenen en kleren thuis hebt gelaten voor mij, echt lief van je;) nee grapje zusjelief, al enge mannen ontmoet? hoop snel dat je even belt dat ik je even kan spreken, lijkt me gezellig. hou erg veel van je !! xxx we missen je allemaal and have fun biatch! (L)

  • 07 Juni 2009 - 12:58

    Lucy:

    Oh man, je bent daar gewoon om nog sexier te worden dan je al was!! haha! Sexy stem, salsa dansen..
    Klinkt weer zo vet. Beter dat Spaans zo goed gaat! En dat de Cubanen tenminste wel weten hoe het moet haha! Je bent ook een echte Mango natuurlijk :S hahaha!

    Salsa dansen als je terug bent! Maargoed, ik heb je net al gemaild dus ik ga niet alles nog een keer vragen haha. Anyway,

    YO GO GIRL!

    Liefs x Lucy

  • 07 Juni 2009 - 12:59

    Lucy:

    Oh en wij willen foto's zien!!

  • 07 Juni 2009 - 13:50

    Juul:

    heee cé!
    Supervet dat je het zo leuk hebt! Als je terugkomt ben je gewoon superbruin/superspaanspratend en heel erg wereldwijs!
    Hoop dat ze je spullen leuk vinden op dat schooltje maar dat zal wel :)
    En je kan lekker je tattoo showen in je bikini! Superchill!
    Ben benieuwd naar je volgende verhalen, dus blijf vooral schrijven!

    Heel veel liefs
    Juul

    ps: Je zakmes al gebruikt?

  • 07 Juni 2009 - 13:50

    Juul:

    heee cé!
    Supervet dat je het zo leuk hebt! Als je terugkomt ben je gewoon superbruin/superspaanspratend en heel erg wereldwijs!
    Hoop dat ze je spullen leuk vinden op dat schooltje maar dat zal wel :)
    En je kan lekker je tattoo showen in je bikini! Superchill!
    Ben benieuwd naar je volgende verhalen, dus blijf vooral schrijven!

    Heel veel liefs
    Juul

    ps: Je zakmes al gebruikt?

  • 07 Juni 2009 - 21:12

    Jacqueline:

    Lieve lieve dochter van me,
    Erg leuk je stukjes,weten we een beetje wat je allemaal aan het uitspoken bent.
    Leuk dat je zoveel foto's maakt, ik ben heel benieuwd! Gefeliciteerd met het behalen van je intermediate voor spaans, SUPER! Heeft denk toch wel bijgedragen de cursus in salamanca. Hé schatje geniet en houd je haaks. Dikke kus van ons allemaal.

  • 09 Juni 2009 - 09:58

    Maaike:

    LIEVERD!!

    Wat een super verhalen!! ik ben echt blij voor je dat je het zo naar je zin hebt! mis je wel hoor!! Geniet ervan! hoe was het schooltje vast indrukwekkend?? je moet snel foto's plaaten,. kan er nu niet echt een beeld bij vormen ;)

    mail je snel!

    Liefs..

  • 09 Juni 2009 - 11:25

    Sander:

    NICE NICE NICE die verhalen van je!!!

    Nu weet ik zeker dat ik binnen 2 jaar een wereldreis aan het vieren ben!!!!

    Geniet er zo veel van als je kunt, als je hier bent moet je het weer met ons doen ipv die lekkere mannen daar ;)

    kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Havana

Mijn eerste stapjes buiten Europa

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2009

En dan ben jij thuis

08 Augustus 2009

Sababa Egozim

31 Juli 2009

3 in 1

16 Juli 2009

Hmmm

07 Juli 2009

Say hello to Nicaragua
Celine

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 17646

Voorgaande reizen:

02 December 2013 - 23 Januari 2014

Indonesië 2013/2014

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Mijn eerste stapjes buiten Europa

Landen bezocht: