Eerste week Cuba - Reisverslag uit Havana, Cuba van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu Eerste week Cuba - Reisverslag uit Havana, Cuba van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu

Eerste week Cuba

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

27 Mei 2009 | Cuba, Havana

Hola chica(o)litas,

Mijn eerste week CUBA, tja hoe ga ik dat omschrijven?!
Het moment dat we het vliegtuig uitstapten na een 10 uur durendew reis waren we allemaal redelijk kapot en ook een beetje in de war!(jetlag) Het vliegveld was al best humor, omdat we dus een foto moesten laten maken en al onze spullen waren doorzocht, maar de meester grap was dat ze daar geen herderswaakhonden hebben, maar (en nu komt het!) TEKKELS... haha.
Daarna kwamen we buiten en toen kwam de hitte en dat is minder als je helemaal gebroken bent:S.

De eerste indrukken van Cuba waren vreselijk indrukwekkend, maar vooral ook typisch wat je leest in boeken en wat je ziet in films. Maar na de eerste indruk komt dus ook de tweede en die is minder fantastisch. Je merkt dan namelijk pas dat het gemiddeld inkomen van Cubanen op 13 euro, 13 DUS HE!!! per maand ligt. ALs je dat kijkt naar wat Cuba kost schrik je je dood:S
En de Cubanan zijn er natuurlijk niet tervreden mee, maar zij leven zo gelukkig en lijken er niet onder te lijden en dat is echt geweldig om te zien:D

De talenschool afgelopen week was het interessant en leerzaam! Wij zaten in een groep met 6 mensen en onze lerares was egt een TOPWIJF! Super veel met haar gelachen en egt heel veel pratend( en daar hou ik helemaal niet van;))geleerd.

Havana vieja is het oude gedeelte van de stad Cuba en is heel mooi en ook heel indrukwekkend, doordat het zo anders is dan alles wat we kennen in Nederland!

Ik vertel later verder want me tijd is op:S
Ik HOU en MIS (van) jullie allemaal en spreek jullie snel

Muchos besos(L)(K)

  • 28 Mei 2009 - 19:04

    Lucy:

    HAHA! TEKKELS!!
    Als mijn tekkel jouw tekkel tackelt, tackelt mijn tekkel jouw tekkel terug zodat jouw tekkel mijn tekkel niet meer tackelen kan!! (En dit moet je dan heel snel achter elkaar zeggen:P)

    Het klinkt echt vet! Maar wat bizar idd van dat loon, lijkt me heel gek omdat allemaal te zien daar. Maar wel indrukwekkend!
    Cool dat de talenschool zo vet is, kan je straks supergoed Spaans!! :D Kan je heel sexy praten ;)

    Maargoed, ik mail zo wel een lang mailtje want anders zit dit vol en dan zal ik je ook een update geven over onze saaie leventjes!

    ENJOY & Take careeee. En post weer wat wanneer je kan, echt leuk om te weten wat je allemaal aan het doen ben!

    Heel veel liefs,
    Lucy


  • 30 Mei 2009 - 20:59

    Carla:

    Buenos dias Celine!

    inderdaad erg leuk dat we je op deze manier een beetje kunnen volgen in het verre Cuba.
    Saludos y besos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Havana

Mijn eerste stapjes buiten Europa

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2009

En dan ben jij thuis

08 Augustus 2009

Sababa Egozim

31 Juli 2009

3 in 1

16 Juli 2009

Hmmm

07 Juli 2009

Say hello to Nicaragua
Celine

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 17658

Voorgaande reizen:

02 December 2013 - 23 Januari 2014

Indonesië 2013/2014

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Mijn eerste stapjes buiten Europa

Landen bezocht: