byebye Costa Rica - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu byebye Costa Rica - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu

byebye Costa Rica

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

01 Juli 2009 | Costa Rica, Monteverde

Hotties,

Nou ik heb de bungeejump overleefd!!!
Ook maar net eigenlijk (grapje mam)
Het begon allemaal in de bus ernaartoe al... we waren elkaar allemaal zenuwachtig aan het maken en dat helpt niet op het moment dat je ook daadwerkelijk de brug ziet. Eeenmaal boven op de brug werden we in het harnas gehesen (als extra veiligheid...hmmm) en werden we 1 voor 1 van de brug afgegooid en hadden we allemaal 7 kleuren poep gescheten (eigenlijk alleen ik was egt een enorme schijterd hahah).

EEEENG EN GAAAF!!!

Volgende dag naar tortuguero vertrokken waar we KAAIMANNEN hebben gezien (en nee dit zijn geen inwoners maar krokodillen)en verder hebben we er vooral lekker gechilled en andere gezellige Nederanders ontmoet (jeroen, roos en tom).
Die we later ook hebben gezien in La fortuna (waar we in de nacht de actieve vulkaan zijn gaan bekijken en ja ik heb een foto van LAVA:D en waar we in een natuurlijke hotspring hebben gezeten/legen in de vorm van een rivier:P)
en kwamen ze vervolgens ook tegen in Monteverde waar we nu zijn (lekker gaan stappen als afsluiting om ze vervolgens in Nicaragua waarschijnlijk weer tegen te gaan komen)HAHAHA.
Vandaag hier in Monteverde hebben we een Canopytour gedaan...dit zijn ziplines net zoals in de Belgische ardennen maar dan veel groter:D met een Tarzanswing en een Supermanswing:D YEAH!!! (dit vind je wel gaaf he moeder;)(

Morgen naar Nicaragua en hierbij sluit ik dat ook Costa Rica af en in mijn hart (haha ekker sentimenteel , maar het is egt heel gaaf)

XXX voor de laatste keer uit Costa Rica!!!


  • 01 Juli 2009 - 18:58

    Lucy:

    Dude, ik heb je net gesproken maar wil toch ff zeggen dat 't leuk verhaaltje is ;)

    Enneeh... je kan nog altijd een keertje terug naar Costa Rica hè? Ik bied me aan als vrijwilliger voor reispartner ;) haha!

    Duude, I totally miss you!

    Kusjes x

  • 01 Juli 2009 - 19:00

    Juliette:

    En dan wil ik ook mee!!!!
    fucking vet ouwe! Ben echt jaloers op wat je allemaal meemaakt!

    `heel veel plezier !!!

    Kusje
    Juul

  • 01 Juli 2009 - 21:59

    Dimmie:

    lieve lieve liefste celientje!

    Ik heb je al es gezocht op deze site, maar toen stonden er nog geen berichtjes. Kutje! En mij maar niks laten weten, wilde al bijna je ouders bellen om te vragen of alles wel goed met je ging;)

    Je verhalen klinken super! je maakt boemveel mee en klinkt echt onwijs leuk!

    Doe nog even voorzichtig en heel veel plezier, kom snel terug want dimmie mist je echt!

    Dikke lebber!
    Dimmie.

  • 02 Juli 2009 - 11:10

    Mama:

    hé schatje,

    Ik zag op de site van marko leeman (die was aan jouw site gelinkt) dat hij daar een foto van het bunjee jumpen op had staan, leuk om te zien.
    Zo nu door naar Nicaragua, nieuwe landen nieuwe kansen. Hoe ga je daar eigenlijk naar toe??
    Papa vertrekt morgen naar Argentinië,mits er geen negatief reisadvies is ivm de mexicaanse griep), die zit in ieder geval dan dichter bij je in de buurt.
    hé wijfie geniet maar gewoon verder dan doen wij dat hier ook(op een iets andere manier).
    Love you en miss you.
    xxx mama

  • 06 Juli 2009 - 22:11

    Danielle Meeuws:

    heeey celine & kelly natuurlijk!!

    Manon en ik hebben ook die bungeejump gedaan! En thijs en marko enzo ook. Was inderdaad echt super gaaf en facking eng! Maar ben blij dat we dat gedaan hadden.

    Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en meemaken. Wij zitten op het moment in Boquette in Panama en gaan over een paar dagen weer terug naar Costa Rica om vervolgens door te reizen naar Nicaragua. Dus als je nog tips hebt dan hoor ik ze graag :)

    Heel veel plezier nog!!

  • 07 Juli 2009 - 06:58

    Pieter:

    Celine,

    Vrouw van de wereld!!!
    Leuke verhalen om te lezen. Vooral jullie taalgebruik, VET leuk EGT!!!! Veel plezier groeten van de van Zoestjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Monteverde

Mijn eerste stapjes buiten Europa

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2009

En dan ben jij thuis

08 Augustus 2009

Sababa Egozim

31 Juli 2009

3 in 1

16 Juli 2009

Hmmm

07 Juli 2009

Say hello to Nicaragua
Celine

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 17662

Voorgaande reizen:

02 December 2013 - 23 Januari 2014

Indonesië 2013/2014

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Mijn eerste stapjes buiten Europa

Landen bezocht: