Hmmm - Reisverslag uit San Salvador, El Salvador van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu Hmmm - Reisverslag uit San Salvador, El Salvador van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu

Hmmm

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celine

16 Juli 2009 | El Salvador, San Salvador

Het vulcano boarden was egt SUPER VET,maar achteraf had ik veelharder kunnen/moeten gaan:S...
We hebben met z'n allen dik gelachen om de mensen die dik hard op hun bek gingen (ja dat is het voordeel als je als eerste gaat:D)!!!

De dag erna op naar las penitas, het strand. Super lekker weer en lekker gezwommen en gespeeld in de zee:D De nederlandse gasten van uit David (Panama) weer tegen gekomen en dik gelachen.

Na 2 dagen vertrokken in de richting van El salvador. Nou dit was de bizarste reis ever. Twee dagen voordat we vertrokken hadden we net tegen een belgische chick zitten vertellen dat alles zo soepel verlopen was (en ik had nog afgeklopt hoor...) maardit was gedaan.
We begonnen de reis redelijk kut,we waren om 3 uur opgestaan om om 4 uur de bus te hebben om alle aansluitingen te halen. (wat ze niet vertelt hadden is dat bussen op zondag pas gaan als ze volzitten) Nou we vertrokken dus pas om 5 uur. Eenmaalbij de grens van Honduras aangekomen was Kelly dr paspoort kwijt, ben ik beroofd van geld en hebben we verder alle aansluitingen absoluut niet soepel gehaald. MAARGOED we zitten in Centraal Amerika blijven we ekaar maarzeggen;) (Kelly heeft dr paspoorttrouwens terug hoor) Iemand had hem gevonden op straat in een fiets taxi, maarer zijn zo'n 100 fietstaxis bij de grens en dan ben je wel even bezig met het zoeken naarde juiste (die met dat rode tasje aan z'n stuur;)) haha...
De paar uur in Honduras zijn we 3 keer aan de kant gezet om de paspoorten te laten controleren. De politie keek zo doordringend en iedereen moest in een rij staan, dat we bijna het idee hadden dat we nooit meer uit Honduras zouden komen:S Maar wel dus:D

Eenmaal in San Salvador (de hoofdstad) aangekomen was het al donker en hebben we daar dus overnacht om maar zeker te zijn dat we soort van veilig de nacht door zouden komen! De volgende dag naar playa el tunco en daar 2 dagen gezeten. Beetje gesurfd(daar bedoel ik mee gekeken naarandere surfers en gewoon net doen of je af en toe ok een golf gaat pakken;)), bij gebakken en vooral bier gezopen en onzin geluld;)

Gisteren aangekomen hier in Guatemala, Antigua waar we vandaag een vulkaan gaan beklimmen met nog steeds de Nederlandse gasten + Bram.

• 16 Juli 2009 - 21:55

Carla:

Hola Céline!

Gaaf hoor al backpackend een canopytour doen,Vulcano boarden, surfen, vulkaantje beklimmen, kaaimannen bekijken, apen, mieren en dolfijnen zien kortom chilaxen, ach... wij houden het dit jaar maar op de wijn en stokbrood, met zwembad en zee binnen handbereik, ook lekker hoor maar toch...
    Kelly en jij veel plezier in Guatemala dikke kus van ons vier en een poot van Swieb!!

• 17 Juli 2009 - 16:47

Arno:

hi lieve chicky,
    Blij weer even van je te horen, back-packen zonder afzien is geen back-packen. Ben je veel peso's kwijtgeraakt? Dan maar even een bijbaantje zoeken als surf/zuipinstructrice. Je weet in ieder geval hoe de waves eruit zien van een afstand. Misschien wil Kelly je wel helpen met de drabghekken en kaartverkoop, zal vast stormlopen. Wij vertrekken morgen voor een weekje Zuid-Frankrijk en aansluitend 8 dagen India waar we ongetwijfeld niet de helft van alle leuke dingen meemaken die Kelly en jij meemaken. Verder heel veel plezier en veel huggies van mij.