Op naar Schiphol! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu Op naar Schiphol! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu

Op naar Schiphol!

Door: Celine Saeijs

Blijf op de hoogte en volg Celine

02 December 2013 | Nederland, Bodegraven

Vandaag is de dag dat ik voor 7 weken naar Indonesië vertrek. Nieuw land, nieuwe cultuur, nieuwe taal en voor de eerste keer helemaal alleen. Ik heb er zin in, voel de spanning en kan niet wachten om Indonesië te gaan ontdekken.

Ik zie jullie allemaal vanaf 23 januari weer in ons kikkerlandje:). Behalve jou Arinda, jou zie ik de 27ste;)... Zin in!

  • 02 December 2013 - 13:47

    Renske:

    Goede reis Celine! Heel veel plezier. Take care. X

  • 02 December 2013 - 13:52

    Tjerk Rustenhoven:

    Wouw! Stikjaloers, geniet er maar lekker van, veel plezier daar!

  • 03 December 2013 - 08:08

    Arinda :

    Geniet Celien! Het wordt een heerlijke reis... Ik kijk uit naar derde kerstdag! #kutaBali

  • 09 December 2013 - 17:24

    Annies:

    Hé Poes,

    Foto's van dat vreselijke saaie leven daar? We kunnen je niet missen, gisteren was een ramp.

    X

  • 09 December 2013 - 19:52

    Marlieke:

    Geniet ervan, Celine!! Heerlijk zo'n vakantie!!!

    Laat je ons af en toe meegenieten met mooie plaatjes?

    Dikke kus, enjoy!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bodegraven

Celine

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 17653

Voorgaande reizen:

02 December 2013 - 23 Januari 2014

Indonesië 2013/2014

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Mijn eerste stapjes buiten Europa

Landen bezocht: