Nu al een week voorbij - Reisverslag uit Dieng, Indonesië van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu Nu al een week voorbij - Reisverslag uit Dieng, Indonesië van Celine Saeijs - WaarBenJij.nu

Nu al een week voorbij

Door: Celine

Blijf op de hoogte en volg Celine

11 December 2013 | Indonesië, Dieng

Dames en heren,

Het is weer eens tijd voor een update, dus bij deze!

Na een lange reis van 3 vliegtuigen met van 1 uur tijdsverschil naar 7 uur tijdsverschil naar 6 uur tijdsverschil, was ik aangekomen in Jakarta.

Mega heftige stad om te starten met reizen en vooral om op zoek te gaan naar je hostel. Beetje Bangkok deja-vu. Hostel gevonden en dus maar even acclimatiseren.
Dag 1 Jakarta bekijken was interessant en erg intens, verkeer, mensen, verkeer, verkeer. De oude stad Batavia was erg interessant om even te verkennen.

5 december besloten om richting het strand dorpje Pangandaran te vertrekken. 8 uur in de ekonomi trein om daar te komen! Hele mooie dingen gezien onderweg. Na een lange reisdag aangekomen in Sidareja om hiervandaan een bus te nemen. Helaas mevrouw, de laatste is een uur geleden al vertrokken... Je kan altijd achterop de motorbike, is maar een uurtje! Haha 1x oude motorbike en 1 Indonesiër met achterop Celine inclusief rugzak en backback om m'n rug a 13 kilo. Ik heb toen een goede workout gehad;)

Daar aangekomen 5 heel fijne dagen gehad met 1x een jungletour, 1x surfles, een green canyon tour en 3x 2 uur les Bahasa Indonesia (Indonesisch). Heel lekker gegeten en leuke,mooie mensen ontmoet!

Nu bevind ik mij in Dieng. Morgen ga ik het Dieng Plateau bezoeken met zonsopgang (04:05u) met daaraan vast een tour van 5 uur door de offroad highlights zoals tempels en een kratermeer.

Hierna zal ik doorgaan naar de Karimunjawa eilanden om een aantal dagen volop te genieten en ontspannen in een idillische omgeving! Zelfs zijn ze de stroomvoorziening nog aan het aanleggen en is er nu alleen stroom tussen 17:00u en 24:00u.

Sampai Jumpa!
Celine

• 11 December 2013 - 12:49

Scar:

WAT!!!!??? wat gaaf!!!! heeeel veeeeel plezier nog daar!! xxxxx

• 11 December 2013 - 17:06

Moniek:

Dag nichtje!

Geniet van je mooie reis! Om jaloers van te worden;)
    Leuk om je zo te volgen!

Enjoy:) x

• 12 December 2013 - 20:22

Heleen H:

Celine wat een indrukken geweldig en wat een mensen, geniet van alles.xx

• 14 December 2013 - 00:45

Mam:

Hé liefje, heel leuk verslag. Ziet ernaar uit dat je het Naar je zin hebt. Geniet met volle teugen. Blijf schrijven xxx

• 16 December 2013 - 21:29

Gladde Aal: